Re: Ktory monitor 19" wybrac ???

Autor: macio (macio_at_prosiaczek.mniam.net)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 00:30:01 MET DST

"Sir Thomas" <tomek.dca_at_interia.pl> wrote in message
> Chce kupic monitor 19" we w miare przystepnej cenie. Mam do wyboru:
> OptiView 19LX99
> LG SW 912U
> LG 995E
> Belinea 106060
> Belinea 166030
> Belinea 106020
> wszystkie CTX z tych tanszych (nie Futura) tj:
> VL 950 T
> VL 950 ST
> VL 950 SL:T
> w najgorszym wypadku Samsung 950p+ (w najgorszym bo jest najdrozszy ;-))
> ewentualnie LG Flatron ale 17" 795plus

> [...]

zaden, jesli juz chcesz inwestowac w monitor to kup _dobry monitor_, a nie
tani a duzy tylko z tego powodu, ze jest duzy. jesli masz pieniadze to kup
na przyklad NOKIE 446Pro, albo panasonica SL95..., albo jakiegos soniacza..
ewentualnie NOKIE 920C, tyle ze ceny tych monitorow nie sa niskie, a jesli
nie masz pieniedzy na taki monitor to lepiej kupic dobra 17. monitor jest
jedna z tych rzeczy na ktorych nie warto oszczedzac bo wywieraja wplyw na
Twoje zdrowie.

--
macio ;)
 /"\