Problem z umieszczeniem strony na serwerze.

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 22:48:44 MET DST

Zrobiłem ubogą (ale zawsze coś) strone internetową i chciałem ją umieścić na
serwerze KKI. Niestety po umieszczeniu jej tam i wpisaniu tego adresu w
przeglądarce wyskakuje mi że taka strona nie istnieje. Ftp umien się
obsługiwać, sekcja mety w stronie też jest poprawnie podana. Nie wiem co
zrobić. Próbowałem kilka razy z różnymi kontami KKI i nic. Jęśli ktoś
spotkał się z czymś takim, lub wie co może być tego przyczyną to bardzo
prosze o pomoc. Za wszystko z góry wielkie dzięki.
Nara, Siata

--
Nara, Siata
siata_at_kki.net.pl