Asmax Surfer i problem z Wave Device for Voice Modem

Autor: Andrzej (aj218_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 22:03:43 MET DST

Mam modem Asmax Surfer V.90 (wewn.). Nie mam z uzytkowaniem zadnego
problemu, jednak nie moglem poprawnie zainstalowac "Wave Device for Voice
Modem" (WDfVM). Otoz za kazdym razem, kiedy uruchamial sie komputer, W95
(950 B) znajdowal nowe urzadzenie. Mialem mu wskazac lokalizacje pliku
instalacyjnego. Chyba wszystkie katalogi na plycie instalacyjnej modemu
wskazywalem po kolei, a on twierdzil, ze w tej lokalizacji nie znalazl
wlasciwego pliku.
W koncu, na odczepnego, zainstalowalem to z plyty Win 95 jako Microsoft
WDfVM. Co prawda Menedzer urzadzen, kiedy sie go otworzy, wskazuje
konflikt, ale przynajmniej system nie przeszkadza mi wezwaniem do
instalacji za kazdym uruchomieniem komputera.
Co z tym zrobic? Pytam, bo nie chce mi sie wierzyc, zeby na
kilkusetmegebajtowej plycie dolaczonej do zakupionego modemu nie bylo
kompletu sterownikow. A moze ta opcja po prostu jest niedostepna na tym
systemie lub dla tego konkretnego modemu?
A moze to ja cos przeoczylem w instrukcji?