Odp: Dyski Fujitsu a FSB 83 Mhz.

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 17:16:28 MET DST

Użytkownik "Lem" <lem_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Czy dyski Fujitsu chodza bez problemow na 83 Mhz magistrali?
> Chodzi mi szczegolnie o serie MPF3xxxAT-T na lozyskach olejowych.
> Mam zamiar kupic taki dysk ze wzgledu na jego bezszmerowosc i nie wiem czy
> nie bede musial wybierac pomiedzy podkrecaniem celerona a UDMA.

Nie chodza bezproblemowo, na tej magistrali w trybie UDMA tracisz wszystkie
dane. JA stracilem, i musialem wrocic do 66MHz. Podobno z 75 jest tak samo,
ale nie probowalem juz. Ale mam troche inny model Fujitsu, wiec nie wiem,
czy moze cos sie nie zmienilo, ale kiedys byl na grupie taki dlugi watek, z
ktorego wynikalo, ze 83 to tylko jedna firma pokonywala. Mozesz sprobowac,
zanim tam konkretnego wrzucisz.
pozdrawiam
Raf