klopoty z pamiecia

Autor: Kazimierz Sawczuk (delta_at_swinoujscie.com.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 16:34:00 MET DST

Szanowni koledzy
O to moj problem:
P3 350, 256 RAM, win98

Podczas uzywania programow typu PShop i Page Maker.
Nadchodzi taki moment (zazwyczaj po 1godz. choc czas nie jest tu stalym
parametrem) ze programy odmawiaja mi posluszenstwa "staja w miejscu" jedyna
rada to reset compa. Proste, ale jakze meczace i czasochlonne. Trwa to juz
miesiacami sil mi juz brakuje!:)

Wiem ze to co napisalem jest bardzo lakoniczne.
Ale z uwaga sledzic bede liste i odpowiem na kazde dodatkowe pytanie.

P.s. Ludzie ktorzy zestawili mi komputer zainstalowali mi program do
"recznego" uwalniania pamieci.
Ale to dzialo tak sobie i go wyp. moze to byl blad?

Pozdrawiam
kaz