Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 16:42:35 MET DST
> 1)procesor byl wysmarowany pasta silikonowa (przeciez sam intel wpycha ta
> paste)
Kaz sobie oddac procka, wytrzyj go szmata i oddaj z powrotem serwisantowi
;)
> 2)procesor byl przetaktowany
To w koncu serwisant, czy jasnowidz? :)
> czy w serwisie maja jakies metody, zeby sprawdzic, czy procesor byl
> przetaktowany ?bo IMHO to watpliwe, a facet w sklepie z gory zaklada, ze
> to bylo przyczyna zepsucia. przyczyna uszkodzenia byla na 100% inna.
Nie ma takiej mozliwosci, a w kazdym razie na pewno nie w przecietnym
serwisie. Moze w laboratorium Intela by to potrafili, ale tez watpie.
Po prostu robia Cie w trabke -- zazadaj, by Ci podali na pismie powod
uniewaznienia gwarancji wraz z podaniem przyczyn.
> bartek(at)vc.pl
-- Chektor ..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060.. ..chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl................................... ................................. Just moo it ...............................
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:23:27 MET DST