To nie żart ! - Jak przeinstalować Windowsa?

Autor: Franz (franzk_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 15:49:19 MET DST

    Jestem stosunkowo nowym użytkownikiem komputera z systemem Win. 98 SE
PL. Windows jak to windows po dłuższym użytkowaniu rozrasta się
niemiłosiernie, no i wreście nadszedł czas grutownego odchudzania, czyli
przeinstalki. Jak to zrobić - czy mógłby mi ktoś łopatologicznie to opisać
lub odesłać na jakąś stronę dla lamerów? Szukałem sam, i chociaż trudno było
mi w to uwierzyć, to nie znalazłem jakiegoś prostego opisu tego procesu.
Chodzi mi rzeczywiście o jasny opis, w którym ktoś "mniej douczony" w
komputerowej problematyce też się połapie.
    A tak przy okazji, co to znaczy (no i jak się to robi) formatowanie
dysku przed nową instalacją? Traci się wtedy wszystkie dane na twardzielu,
czy tylko wyrzuca starą wersję windowsa? Jak przeinstalować bez strat na
danych na twardzielu?
    Będę wdzięczny za pomoc i porady - pozdrawiam. Franz