Re: Win2000 - warto

Autor: T. Pieciukiewicz (pieciuk_at_sec.polbox.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 14:13:32 MET DST

    Windows Me juz mam i (niestety) zainstalowalem - wywraca sie czesciej od
98 (a to co mam to nie zadna beta), ale nie za czesto (raz - dwa razy
dziennie). Windows 2000 chodzi rewelacyjnie (rowniez do grania), ale jest
ogrooomny (Me zreszta tez nie jest miniaturowe - ma chyba ze 400 mega). Oba
odpalaja sie znacznie szybciej od starych wersji (u mnie 2000 okolo minuty
do momentu kiedy wszystko dziala, Me okolo 20 sekund :) W 2000 sa problemy z
niektorymi gierkami - np. Deus Ex chodzi tylko w oknie (tzn. wooolno). W obu
sa tez problemy z kompatybilnoscia - do 2000 musialem sciagnac sporo
driverow (nagrywalka, sblive itd), Me co chwile pyskuje ze cos nie bedzie z
nim w pelni pracowac (ma problemy z PGP, System Commanderem i paroma innymi
rzeczami).
    Wszystkie uwagi odnosza sie do PII 350 + 40 giga dysku i 128 MB RAM.

        Pietia