Re: CD-RW - potrzebuję szybko pomocy

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 13:22:29 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> (...)
>
> Weź pod uwagę przedziały cenowe.
> Czy zamierzasz zajmowac się piractwem (działanie z CloneCD)?

Czy wiesz co to jest piractwo? Jeżeli jestem właścicielem licencji to
mogę wykonać kopię bezpieczeństwa choćby producent zastosował wszystkie
możliwe metody zabezpieczenia.

Co do cen, od kilku lat jestem wyznawcą twierdzenia, że kto mało płaci,
kilka razy płaci. Pomijając parametry techniczne liczy się też
niezawodność nagrywarki. Skarg na Plextora ani Teaca nie słyszałem, a
nagrywarka z BURN-proof na pewno zwróci się w płytach i/lub
zaoszczędzonym czasie - na kompie w czasie nagrywania można robić co Ci
się podoba, a system zniesie bez zwisu i restartu.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl