Re: Jaki BIOS do plyty ???

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:59:29 MET DST

Marcin Ozdzinski napisał(a) w wiadomości:
<3978221F.720ED7B2_at_nzs.pw.edu.pl>...
>Mam plyte BX-owa A-Trendu o oznaczeniu na plycie 6220 Ver.2
>Chcialbym uaktualnic BIOS ale tu jest maly problem BIOS w kosci ma
>wielkosc 128 kB natomiast ten do sciagniecia ze strony producenta 256
>kB [...]
Rady dwie - poszukać BIOS-u 1MB (=128kB), skoro firma zapakowała taki
w płytę, to w ramach supportu musi obsługować takie konfiguracje.
Druga: rozejrzeć się za kostką BIOS-u 2Mb (sklepy elektroniczne,
giełda, inne płyty) i zamontować ją na płycie. Stanowczo odrazam
wszelkie proby załadowania BIOSu 2MB do 1MB, z tego może być co
najwyżej płacz i zgrzytanie Zergow
Pozdrawiam
Artur

--