Re: Jaka karta dzwiekowa?

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:59:17 MET DST

"Piotr F." wrote:

> Jak w temacie.
> To tez mi mozecie poradzic na co sie zdecydowac. Mam na plycie ale to
> jest jedno wielkie G..... !
> PIT

Skoro karta na plycie ci nie odpowiada to na pewno nie interesuje cie
tania marna karta. Czyli albo kupisz SB live value za 250zl lub
jesli chcesz lepszy dzwiek to diamond mx400 z enginem aurel 3.0.
Trzeba sie jednak liczyc z tym, ze aurel ma klopoty i nie wiadomo
jak bedzie z jego wsparciem w przyszlosci.
T.