Re: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: Radoslaw P (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:31:56 MET DST

Dnia Fri, 21 Jul 2000 12:25:53 +0200, w artykule
<Pine.LNX.3.96.1000721121809.15918D-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>,
Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>E, na zachodnich grupach to ludzie z takimi problemami zwykle wyskakuja,
>ze mozna sie najwyzej ponabijac, a nie traktowac to powaznie.

Bez przesady, jedynie na grupie o Abicie dowiesz sie jakie klpoty moga
spotkac Cie z kontrolerem i jak im zaradzic, bo na polskich - nigdy.

>Nie zauwazylem. Pare (z kilkanascie bedzie) tych czytnikow ostatnio
>przelecialo mi przez lapy, nic niespotykanego w nich nie zauwazylem.
>Czytaja jak zawsze wszystko, co sie nawinie i maja podobna kulture pracy.
>Moge sie jedynie zastanawiac, czy to, ze moja prawie juz trzyletnia 32-jka
>dziala jak nowa x32, to swiadczy o klasie napedow Teaca, czy raczej o tym,
>ze sie rzeczywiscie pogorszyly (stawiam jednak na to pierwsze) :)

Raczej dobrze stawiasz :).
Albo masz Teaca 32x SCSI lub bez literki "e" na koncu, AFAIR.

>Tak uwazam. I bede tak uwazal, oprocz tego, ze imho BE6-2 z HPT to pomylka
>Abita. Dlatego tez wszystkim, ktorzy mnie prosza o rade, doradzam w
>pierwszej kolejnosci BF6, a potem P3B-F. U66 jest jeszcze ciagle
>nieprzydatne.

Dokladnie, starsze Abity z ATA-33 nie maja takich problemow jak BE6-2.
Co gorsza, Abit zdaje kontynuowac "sprawdzone" kontrolery HPT...
Dlatego z niego zrezygnowalem :).

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/