Re: Windows Milenium - proszę o opinie?!

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:07:52 MET DST

"hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> na
>
> LOL, Plusem ? To jest kompletna bzdura - nie zadne tam sterowniki, ale
cala
> instalka przez co Win marnuje ponad 200 MB przestrzeni na dysku.
> Btw: w w95/98 tez mozna sobie zgrac instalke na dysk :))

Heheeh wiedzielm ze ktos bedzie anty jeszcze zanim wyslalem swojego posta
;-)

Dobra dobra przy dzisiejszych pojemnosciach dyskow te 200MB to jest smieszna
wielkosc, no chyba ze sa masochisci co pracuja na w/w systemie na
iP100/32MB/1.2GB....

A ja naprawde sobie cenie komfort pracy a zonglowanie doprowadzalo mnie do
szalu (czesto dlubie w kompie), dlatego tez milo mnie to zaskoczylo.

Zreszta 450MB to nie to samo co przeszlo 650MB w przypadku Win2000 :)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl