DVD AOpen czy Asus.? Na co zwrocic uwage?

Autor: Piotr F. (piotrflo_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 10:15:03 MET DST

Witam!
Wlasnie testuje DVDRom Aopena 1640 PRO (niema go jeszcze nawet na ich
stronie firmowej). Czekam na informacje koledzy na co mam zwracac uwage
przy czyms takim. Jest to moj pierwszy DVDRom i jestem zielony w tym
temacie. Mam na to weekend i pozniej albo zostawiam albo wymieniam na
DVDRom Asusa tez 16 x DVD i 40 x CD. Taki mam wybor. Ale z tego co mi
wiadomo to Asus nie jest UDMA 33 a ten jest. To jest chyba pierwsza
istotna rzecz jaka zauwazylem.
Na co zwracac uwage?
Dajcie mi kilka wskazowek jak to jesc i z czym?
Jak upgrejdowac feermweare itp.
Z gory dziekuje za porady.
PIT