SB Live! + P3B-F (chyba to wywalę przez okno)

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 08:30:23 MET DST

Normalnie można się wściec nie miałem z tym jakoś
nigdy problemów wszystko chodziło cacy ale nie pamiętam
od którego momentu windows za chiny nie chce się "Uruchomić ponownie"
gdy dam "zamknij" zachowuje się prawidłowo zamyka widowsy i wyłącza szupę,
natomiast gdy dam "Uruchom ponownie" lub przy każdej instalacji jakiegoś
programu
który wymaga przeładowania, windowsy zawisają na ekranie "zamykanie systemu"
i potem już tylko POWER lub reset.

Wczoraj 4 razy instalowałem windowsy 98SE i już opadłem z sił
No i tak najlepsze jest to że zainstalowane mogą być wszystkie urządzenia
oprócz
SB Live'a, i do tego momentu wszystko gra i buczy wszystko się i zamyka i
uruchamia ponownie
W momencie zainstalowania jakiegokolwiek LiveWare 2 lub 3 zaczynają się
właśnie takie jaja.
(dodam że patch na zamykanie windowsów wrzuciłem).
Sterowniki najnowsze bios w płycie najnowszy (1006), dla sprawdzenia
wracałem nawet do starszych
ale nic zero reakcji. Przekładanie urządzeń w slotach też nic nie daje.
Jedyne co w między czasie zmieniłem ze sprzętu to PII 400 na PIII 550, ale
czy to może mieć
jakikolwiek związek.
I właśnie nie pamiętam czy to się przypadkowo nie zaczęło od momentu wymiany
proca.
(no ale to chyba raczej niemożliwe).

Czy macie jakieś propozycje co to może być ???

Już bezsilny
Artur

P.S. Można jakoś zautomatyzować instalację windowów przy setupie podawało
się chyba nazwę
pliku z którego ma zczytać całą konfigurację z ustawieniami numerami i
wszystkimi danymi
tylko nie wiem jak to zrobić. Bo jak dzisiaj znowu z 5 razy będę je
przeinstalowywał to
może mi się to przydać.