Odp: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: angel (sobieski_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 01:56:01 MET DST

Użytkownik Kaizen <"nospam,kaizen"@poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3976C6DF.6F552134_at_poczta.fm..

> BTW Podobno Creative 12x10x32 to Plextor, tylko z innym napisem, więc
> też ma prawo być cacy.
Czy nagrywarka Creatve 6/4/24 blaster to rowniez plextor?
Uzywam teac-a , a tego craetiva chce sprzedac , moze nie wiem co mam
i lepiej byloby sprzedac teac-a?
Jeszcze jedno pytanko
wiadomo ze papierosy tej samej marki kupione w polsce , rosji , stanach czy
niemczech roznia sie smakiem , jest tak rowniez z innymi produktami pasta do
zebow , czy kawa .Jak jest z nagrywarkami lub ogolnie ze sprzetem
komputerowym?(pomijajac ze papierosy sa produkowane w Polsce ,a
sprzet nie)

Pozdrawiam angel
sobieski_at_bbs.chip.pl