Odp: Problem z drukowaniem :-(

Autor: haltia (haltia_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 01:40:47 MET DST

cze.
problem lezy w oficie. robi on rozne cuda z fontami. sprawdz czy masz
zainstalowane fonty ktore word ci pokazuje. jesli jest to prostrzy text to
polecam word pada :) zdaje egzamin jeszcze uzywanie sterownikow do starszych
drukarek. warto sie przedewszystkim skontaktowac z serwisem HP - jest to
standardowy problem i chlopaki maja sdandardowe odpowiedzi
pozdro.
haltia
Użytkownik Marcin Krysiak <marcink_at_laser.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:tgBd5.24554$pD2.503169_at_news.tpnet.pl...