Odp: !!! Maxtor vs IBM !!!

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 00:17:49 MET DST

> O kurde... Ten argument mnie dobija.....;)))))))
> tym bardziej że nie testowali nowej serii IBMów....

Jop -- nie marudź!!
Testy gazet są nam bardzo przydatne!!
Ale ich wyniki trzeba umieć czytać! :)
To nie jest takie proste!!

Tam są takie pcs:
-- kto ile zapłacił za przychylność opinii
-- kto ,,idzie do góry", a kto w dół
-- kto gdzie ma wpływy i jak są one silne
-- jak dana gazeta jest odporna na te wpływy

I wiele innych!!
I jest odpowiedni algorytm do przeliczania
i otrzymywania należytej kolejności!!

Akurat na temat technicznej przydatności
opisywanych/testowanych tam produktów
infy niewiele...

W jednej gazecie można znależć dwie (różne)
definicje czegośtam, a to samo urządzenie
w jednej gazecie wpada na czółko,
w innej zaś pada na dupcię. :):)

Do dziś nie mogę ustalić gazetowej deffy ,,plamki",
ani tego w czym mierzymy transfę dysków. :)
Pewne elementy są niezmienne:
-- plamkę mierzymy w metrach razy dziesięć do minus czwartej (x.x m razy
dziesięć do minus czwartej)
-- transfa jest mierzona w czymśtam (czasami bity, czasami bajty) razy
sekunda do minus pierwszej

Pamiętam, że kiedyś liczono czas dostępu do
danych na dysku w dziesiątkach ns.
(nanosekunda: mili-, kikro-, nano-, piko- -- co trzy)
Teraz już tak dosknałych dysków nie ma na powierzchni. :)

Jak wrażenia z paszportu?
Pzdr.