Re: Dysk niechce sam pracowac

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 16:26:29 MET DST

Użytkownik Hallucinogen <chlop_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Problem jak w temacie tzn. gdy wyjmne kieszen to dysk na PM jest
> niewykrywany w biosie, niezaleznie czy dam wykrywanie AUTO

A czy nie ma czasem na Caviarze oddzielnego zworkowania na
"Master(slave present)" i "Single" ? (moja współpraca z tymi dyskami
zatrzymała się na pojemności 1.2GB) Jeśli tak, to niestety, za każdym
razem trzeba dysk informować, że został sam.. ;( może sobie jakiś
przełącznik wyprowadź na zewnątrz? ;-)

Grendel