Re: CDRW: mp3 to audio

Autor: Bartek Wąsiel (bewu_at_ecom.com.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 05:20:10 MET DST

> Jak nagrać płytkę audio z MP3-ójek tak aby nie było przerw między utworami
?
> Obecnie mam Win on cd 3,7PE i nie wiem jak to ustawić...
> Będę wdzięczny za pomoc.

Rozumiem, że chcesz nagrać płytę Audio, do odsłuchiwania na zwykłym (czytaj:
nie tylko komputerze) odtwarzaczu. Po pierwsze konwertujesz wszystkie mp3 do
plików wav (np. WinAmpem, ustawiając w preferencjach output jako
DiskWriter). Następnie nagrywasz wszystkie wav'y na płytę jako audio.

Przerwy między utworami powstają dlatego, że nagrywarka na chwilę wyłącza
laser. Żeby pozbyć się przerw nagrywając ustaw funkcję Disk At Once (cały
dysk nagrywany jest za jednym zamachem, a laser nie jest wyłączany pomiędzy
ścieżkami).

Pozdrawiam,

--
Bartek Wasiel, bewu_at_ecom.com.pl