Odp: Teac W54E / DVD jako czytnik - pytanko..

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 20:12:49 MET DST

Użytkownik Adam <kefren_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8l1qkj$glk$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Chce kupic jakas nagrywarke, nie potrzebuje duzych predkosci
> ( bedzie ona sluzyc do plyt Audio ) i zastanawiam sie nad
> Teac W54E 4/4/costam - IDE...
> Czy ktos moze uzywa tego sprzeta, chodzi mi glownie o trwalosc i czy

Uzywam od 2 miesiecy wiec o trwalosci niewiele moge powiedziec ale
nagrywarki Teac maja opinie trwalych.

> kopiuje ona zabezpieczone plyty ( czy ma kopiowanie w trybie RAW

aktualnie sprzedawana wersja z firmware 1.1B obsluguje RAW z programem
CloneCD

> i overburning - na stronie www.cdrinfo.pl pisza, ze tak)?

tez - dobrze napisali

> Jak tak naprawde wyglada sprawa kopiowania plyta-plyta na IDE?
> Na co trzeba zwracac uwage przy konfiguracji?
> Czy DVD Toshiba SD-M1202 moze sluzyc jako czytnik wlasnie przy kopiowaniu
> plyta-plyta, moze to raczej zly pomysl?

Raczej nie najlepszy tym bardziej ze nie wiadomo czy ta Toshiba obsluguje
RAW, poza tym przy IDE to nie najlepszy sposob kopiowania plyt. Bezpieczniej
najpierw zrobic image plytki na HDD i potem z niego nagrywac.

> Pozdrawiam...

pozdrawiam
Janulus