IBM Thinkpad 600 i hasło na dysk...

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 19:45:37 MET DST

Mam taki dziwny problem...
Zahasłowano mi dysk twardy w notebooku IBM Thinkpad 600. Sprawa jest o tyle
nieciekawa, że ponoć wprowadzenie hasła na dysk twardy powoduje taką zmiane
BIOS-u tego dysku, że niemożliwe jest jego odczytanie w żadnym innym
komputerze. Po prostu komunikat "Błąd komunikacji z dyskiem stałym" czy
jakoś tak. Notebook prosi o hasło i po 3 próbach nieudanych zwiesza się.
Reset BIOS-u - ponoć nie pomaga, nie wiem, nie próbowałem, bo nie wiem jak
to zrobić w tym konkretnym modelu/.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Jak to obejść ?

Jurand.