Odp: Twardyski Samsunga

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 08:49:30 MET DST

Ten kto je sprzedaje powie, ze sa "best".
Sam tak slyszalem w firmie ktora je sprzedawala.
O Samsungach jak do tej pory na liscie nie wiele sie mowilo.
Sam jestem ciekawy, co to za dyski?

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik Izydor <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> w wiadomości do grup

-------
--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl