SDI - pytanie pilne

Autor: Hammer (hammer_at_reset.com.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 17:31:59 MET DST

witam
wlasnie zadzwonil do mnie czlowieczek z pytaniem czy moga do mnie
jutro przyjsc zalozyc mi sdi.
z jednej strony sie ciesze, bo podanie skladalem 3 mies. temu i
powiedzieli mi ze nie ma mozliwosci technicznych i gdy zaistnieja to
mnie poinformuja. od tego czasu byla cisza az ty nagle z nienacka taki
telefon. z jednej strony sie ciesze, ale:
1. wszyscy moi znajomi co maja sdi sami fatygowali sie po odbior
pudelka do boku, a u mnie sami chca przyjsc i cos zakladac - nie wiem
co o tym myslec - moze ktos ma kradzione urzadzenie koncowe i chce mi
wcisnac?
2. z drugiej strony znali moj telefon i adres (sa na podaniu) - moze
ktos nieuczciwy w tepsie
3. wiem, wiem, najlatwiej zadzwonic do boku i zapytac - tylko ze bok
juz dzisiaj zamkniety a jutro przyjda o 10 rano razem z godzina
otwarcia boku?
4. jak beda chcieli kase od razu to beda to naciagacze, bo faktura
przychodzi razem z rachunkiem za telefon (a moze sie myle)?
5 czyzbym byl paranoikiem? (pozwolicie ze sam sobie na to odpowiem)

pozdrawiam
hammer