Re: Zmiana procesora

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:54:08 MET DST

W wiadomości: <8l6jsh$pbl$1_at_sunsite.icm.edu.pl>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Grzegorz Jurczak napisał(a):

>Zadzialac to pewnie i zadzialalaby (jesli to jest jak sadze TX - ale dla
>pewnosci nie zawadzi najnowszy BIOS), bo to nie zalezy od napiecia. Co do
>napiec jesli regulacja napiecia konczy sie na 2.8V(PMMX) to faktycznie jest
>problem. Jesli jednak plyta daje nizsze napiecia np.2,4V no max. 2.5V to
>mozna w niej usadowic 400-tke i co wazne zadbac o dobre chlodzenie.

Na szczescie moja plyta nie jest taka zla :)
Ma mozliwosc ustawienia napiecia w zakresie od 2.0 do 3.5 V a zmiany
mozna ustawiac co 0,1 V.
Wiec z napieciem nie ma problemu

A BIOS-a faktycznie trzeba by uaktualnic :)

dzieki za rady

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/