Re: mp3 ->waw

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 11:55:40 MET DST

>Pilnie szukam czegos do przekonwertowania plikow *.mp3 na *.waw
>Podobno jest jakis plugin do WinAmp`a (mam v.2,62) co daje taka mozliwosc.
>Bardzo prosze o pomoc, naprawde pilne.

Jest standardowo w WinAmpie. Wybierasz konfigurację (ctrl+P) -->
plugins -->output (wyjście) i wybierasz Nullsoft Disk Writer plug-in.
W konfiguracji tego plugina określasz katalog docelowy - tam gdzie
mają być zapisane wav-y. Potem OK i włączasz odtwarzanie. Nie słychać
nic tylko następuje konwersja - w zależności od komputera szybciej lub
wolniej.
Aby potem ustawić WinAmpa na normalne odtwarzanie wybierasz
konfigurację jw. tylko jako plugin wyjściowy zaznaczasz Nullsoft
waveout plug-in.