Odp: Notebook i co dalej

Autor: Bogdan (boogdan_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 11:26:36 MET DST

Użytkownik cyrkiel <cyrkiel_at_friko.sos.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:39769B00.E58959B7_at_friko.sos.com.pl...

> To nie tak.
> W notebookach compaqa bios jest na _oddzielnej partycji_. Wiec
jesli nie
> bedziesz jej kasowal, to bios bedzie i nie bedzie problemu. Ale z
reguly,
> nawet jak skasujesz ta partycje, to system i tak ruszy, a bios
mozna
> sciagnac z www producenta.
> A tak btw: w wielu notebookach cdrom jest zamienny z fdd

Sprawdzilem,tak jest, jest partycja systemowa C i partycja 'non dos'
to jest chyba ta z biosem.Ale czy przy instalacji system sam rozpozna
czy to jest notebook ?.Moje kombinacje wynikaja stad ze mam komputer
ze stalym laczem i kupilem notebooka w ktorym jest jakas rozbudowana
karta PCMCIA CardBus Ethernet 10/100+Modem 56.Nie bardzo wiem jaka
karte dokupic do duzego kompa.Glownie ma byc tak ze ide do drugiego
pokoju wlykam kabelek od sieci do notebooka i mam
internet.Aha,notebook to DELL Latitude.

pozdrawiam boogdan_at_poczta.wp.pl