Re: Kupno nagrywarki

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 11:19:24 MET DST

On Thu, 06 Jul 2000 09:58:10 +0200, Artur Czeczko
<artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

>Nie wiem wprawdzie, co to BurnProof, ale te prędkości wydają mi się
>mało realne. Czasami x6 jest już za dużo...

Jak nie wiesz to nie gadaj. Burn Proff jest rzecza GENIALNA. Mam
dostep do czegos takiego i nie mam pojecia jak na czyms takim
spowodowac buffer underrun. A co to znaczy ze x6 jest za duzo bo nie
za bardzo rozumiem.

e-mail 1 : beerman_at_perfect.net.pl
e-mail 2 : beerman_at_poland.com
icq uin : 37186302