Problem z wejsciem do setupu BIOS

Autor: Robert (skyrobin_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 11:13:19 MET DST

Witam
Od kiedy zamontowalem cooler Golden Orb mam problem z wejsciem do BIOS-u
BE6-II
v.RV zamiast znanego wszystkim ekranu z obcjami BIOS-u widze jedynie waski
niebieski pasek na dole ekranu. Po kilku restartach udaje mi sie czasem
dostac do setupu BIOS, jednak kiedy probuje dostac sie do sekcji PC HEALTH
(temp, predkosc wiatraczkow..) nastepuje zawieszenie setup-u BIOS. Wtedy
pomaga juz tylko reset kompa. Poza tym faktem komputer poprawnie boot-uje i
pracuje bezproblemowo.
Czy Macie jakies pomysly?

Pozdrawiam
Robert