A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Pawel G (pawelg_at_promail.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 10:39:17 MET DST

No wlasnie, jak to jest z nagrywarkami LG - potrzebuje do uzytku domowego
(kilka-kilkanascie plytek miesiecznie), a cena jest mocno pociagajaca -
model CDE 8083B w Wirtualnej Polsce kosztuje jedyne 759 zlotych. Duzo
dobrego slyszalem o napedach CD firmy LG (zreszta sam takowy posiadam), ale
jezeli chodzi o nagrywarki, to niestety nie udalo mi sie uzyskac zadnej
odpowiedzi co do jakosci tego sprzetu. Po przegladnieciu postow z grupy
sytuacja sie specjalnie nie rozjasnila - polecacie Plextor/Teac'a, tyle ze
zastanawiam sie czy rzeczywiscie warto jest kupowac jedna nagrywarke w cenie
1.5 nagrywarki LG. Z niecierpliwoscia oczekuje na wasze opinie na temat
nagrywarek LG, bo chcialbym zamowic to ustrojstwo byc moze jeszcze w tym
tygodniu.
A moze polecicie mi cos innego w cenie do 1000 PLN?
Pozdrawiam,

Pawel