Re: StarOffice 5.2 do uzytku komercyjnego ?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 08:05:44 MET DST

Użytkownik "Włodzimierz Senicz" <wlodeksenicz_at_usa.net> napisał

> Ja staroffice zalozylem na 150 compach. Trzeba sie tylko
> zarejestrowac w SUN.

i tylko tyle ? do użytku profesjonalnego ? żadnych licencji, opłat
itp. ? kurde, zbyt piękne aby mogło być prawdziwe.

> Pracownicy oczy wytrzeszczaja ale
> oszczednosci kupa.

a niech se wytrzeszczają ;) mam już dość słuchania, że jak do biura to
tylko MSOffice... niech się dla odmiany złapią za coś innego.

BTW&OT : jak zmusić staroffice'owego klienta newsów, aby nie domagał
się wciąż dostępu do serwera ? - wydaje mi się, że jest to jeden z
gorszych elementów pakietu - na dłuższą metę nie wyobrażam sobie pracy
z tym klientem - trochę pozasysałem newsów i podziękowałem - przy
założeniu, że synchronizuję 6-8 grup i już w OE katalog z logami
przekracza 50MB to co będzie ze Star Officem który trzyma wszystkie
grupy w jednym pliku ???

Grendel