Odp: Proszę o radę w temacie kamerki

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 01:09:17 MET DST

Użytkownik Adramelech <adresu_at_szukaj.gdzie.indziej> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2O3d5.17537$pD2.351121_at_news.tpnet.pl...

> Kamery na usb są takie sobie, kiepsko radzą sobie np. przy sztucznym
> oswietleniu w zamkniętych pomieszczeniach. Zdecydowanie lepsze i tańsze są
> zwykłe kamery na czincze, podłączane do tuneratv.

Hmm... piszesz chyba o konkretnych modelach, bo jakoś nie widzę związku
pomiędzy USB a czułością optyki... a te zwykłe kamery na cinche - takie, jak
najtańsze w systemach alarmowych? Można je kupić nawet bez obudowy i
faktycznie mają niezłą czułość.
Ale mnie chodzi o kamerkę samodzielną, bo mam grafikę bez wejścia AV.
Interesują mnie głównie doświadczenia ludzi, którzy używali dołączonego do
nich oprogramowania pod W2k - które z nich będą funkcjonować? Test kamer z
Entera 8/2000 nie rozwiewa mych wątpliwości, więcej powiem - tam nic nie
piszą o zgodności, nawet z NT... poza tym ciekaw jestem subiektywnych opinii
użytkowników. Suche testy to zazwyczaj za mało, za często po takim szybkim
zakupie byłem rozczarowany.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki