Re: przypisanie domeny

Autor: mpriest (mpriest_at_nosi.dresy.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 21:24:55 MET DST

"P. Madej" wrote:
> mam pytanko do szanownych grupowiczow...
> zalozmy ze wykupuje domene - w jaki sposob przypisac ja do konta na
> serwerze niekomercyjnym.
> przykladowo: wykupuje domene "user.com" i chce przypisac ja do posiadanego
> konta na serwerze np. www.kki.net.pl/~user w ten sposob aby po wpisaniu
> www.user.com wyswietlila sie strona umieszczona na tym koncie

jezeli delegujesz domene, musisz poprosic swojego
administratora, aby dopisal ja do twojego konta,
jednak niejestem pewien co do tego czy na kki
root sie na to zgodzi, na ogol przypisanie domeny
kosztuje ...
mpriest<->webdesigner,asm/c/c++ code designer, linux/bsd
network admin, bug founder, information enthusiast, crcs
mpriest_at_nosi.dresy.pl | http area :http://mpriest.mtl.pl