Odp: HDTach sie wali na FastTracku 66...

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 20:43:45 MET DST

> Tak, ja mam :) Na stronie domowej HDTacha radza, aby wylaczyc
> automatyczne powiadamianie o wlozeniu CD-ROM, podobniez wersja 2.61
> krzaczy sie przy tym ustawieniu...

Niestety.
Sciagnalem nowy BIOS do FastTracka i nowe sterowniki.
Bez zmian.

Przy starcie DHTach-a pojawia sie w jego oknie czerwony
napis, ktorego nie udaje mi sie przeczytac i bluue screen;-)
Za kazdym razem...

Po zwaleniu HDTacha mozna dalej pracowac jakby nic
sie nie stalo :)

Sciagne jeszcze starsza wersje, ale cos czuje ze nie
lubi sie z FastTrackim, chyba mailne do Autora...

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów