SBLive & PIII - problem z instalacja !!!!!

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 17:50:00 MET DST

Witam !
Dzisiaj otrzymalem takiego oto maila z nastepujacym
problem. Badzie tak mili kochani i pomozcie koledze.

[...]
Sorry ze na Ciebie padlo :))))) ale mam jedno pytanodnosnie listy
dyskusyjnej PECET. Siedze teraz w Nigerii i mam problem SB Live i PIII.
Nie
moge zainstalowac kart dzwiekowej bo caly czas dostaje blad w vxd.
emu10k1.
Probowalem juz nowych sterownikow ale nie pomoglo. Chcialem wyslac
prosbe o
pomoc na liste dyskusyjna ale nie moge. Ciagle dostaje blad "posting not

allowed". Pewnie dlatego ze loguje sie nie z polskiego serwera. Uzywam
Outlooka. Mozesz mi jakos pomoc??

Z gory dziekuje.
Darek Krezymon

e-mail: dareknig_at_phca.linkserve.com