Odp: Problem z SB Live i PIII

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_tme.szczecin.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 16:49:22 MET DST

Nowe drivery do sciagniecia z serwera ftp VOBISU
ftp://ftp.vobis.pl/drivers/k_dzwiekowe/creative/sound_blaster_live/

Pozdrawiam,

Michal Sztuk
sztuk_at_wp.pl
Wirtualna Polska http://www.wp.pl

Użytkownik sofu <sofu_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8l3uqs$oom$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Mam pytanie od Internauty z Nigerii.
> --
> Janusz sofu_at_kki.net.pl
>
> Siedze teraz w Nigerii i mam problem SB Live i PIII. Nie
> moge zainstalowac kart dzwiekowej bo caly czas dostaje blad w vxd.
emu10k1.