Re: Jaki program antywirysowy

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 16:15:03 MET DST

> Dzieki za wszystkie wskazowki, instaluje InoculateIT Personal Edition.

Tylko uważaj, bo jeżeli w tle chodzi Ci jakiś program narzędziowy Nortona,
to co rusz będziesz widział niebieskie ekrany. Miałem taki problem u siebie
i nawet napisałem list do firmy, na co odpisała mi ona, że monitor
InoculateIT PE 5 nie może pracować z żadnym, działającym w tle, programem
Nortone (np. CrashGuard, SpeedStart). Jeżeli jednak nie używasz Nortona, to
polecam tego antywira. Jeszcze mógłbym dorzucić propozycję: F-prot. Jest też
darmowy do zastosowań niekomercyjnych (www.complex.is). Skaner pracuje w
trybie DOS, za to jest szybki i łatwo konfigurowalny. Monitor pracuje pod
WIn 9x i zajmuje w pamięci około 150 kB.
Ale wybór należy do Ciebie.
pozdrawiam
Krzysiek