Re: Abit BE6-II_CII600

Autor: Piotr F. (piotrflo_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 14:50:36 MET DST

Sprawdz moze w biosie masz mozliwosc wylaczenia sprawdzania predkosci
zglaszania bledu. Powinno byc to w tym samym miejscu co zmiana
czestotliwosci zegara. Wtedy nie bedzie ci pokazywal tylko jesli nie bedzie
Ok Windowsy sie zawieszaja lub sie zrestratuje z ustawieniami fabrycznymi
czyli na takiej poredkosci jaka ma procesor znamionowa.
PIT