UDMA Problem

Autor: Pawel W (pwilusz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 14:48:10 MET DST

Mam taki problem może banalny ale próbowałem go rozwiązać na wszystkie
sposoby i teraz proszę grupowiczów o pomoc.Otóż mój dysk Quantum 13 GB CX
działa na mojej płycie głównej ASUS P3B-F tylko w trybie DMA 2 nie mogę
uzyskać trybu UDMA 33,testy w sandrze pokazują transfer na poziomie 15-16
mb/s co odpowiada trybowi DMA 2.Próbowałem już program konfiguracyjny
quantuma i nic to nie dało .Proszę o szybką odpowiedź.
Dzięki !!!