Odp: All in Wonder 128 ?

Autor: Jarek (jarek_at_odziemski.prv.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 13:36:20 MET DST

Mialem kartę ATI AiW 128 PRO 32MB do testów. Telewizja działała, trochę
lichy obraz na pelnym ekranie ale działała. Nie działało wejście composite
(dzwięk był a obraz nie), być może uszkodzone ... Udało się przechwicić
obraz z TV w formatach AVI, MPEG1 i MPEG2. Wielkości plików od 10MB do 230MB
na minutę w zależności od jakości obrazu i dźwięku. Czekam na inny
egzemplarz. Na razie nie mam wyrobionego zdania.
Pozdrawiam J.O.

Użytkownik Krzysztof Pawlak <nospam_at_north.pacific.news.server> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8l3l2h$3bp$1_at_ri08.pt59.stat.gov.pl...