Re: Jaki program antywirysowy

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:54:26 MET DST

Pewnego dnia, a było to Wed, 19 Jul 2000 12:38:53 +0200 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <@poczta.fm> i powiedziała:

>Do wyboru (kolejność wg mojego prywatnego rankigu):
>1. MCAfee
>1. AVP
>1. NAV
>
>Różnice między nimi są dosyć małe i w moim przypadka zadecydowała
>pamięciożerność. Generalnie wszystkie zajmują miejsce pierwsze, ze
>wskazaniem na MCAfee

A ja polecam InoculateIT Personal Edition. Darmowy dla zastosowań
niekomercyjnych, częste aktualizacje, duża niezawodność. Do ściągnięcia ze
strony: http://antivirus.cai.com/

  eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |                "Nawet mnisi
 <eloy_at_transilvania.eu.org> :                 Śnią o skromnisi."