Re: Abit BE6-II v.1.2 - "final question"

Autor: wtze (wuwuce_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 12:11:35 MET DST

Darek Lorenc napisał(a):

> Czy w/w tez psuje dyski twarde ?
> Narazie nie mam dysku UDMA 66 ani 100 i boje sie, ze jak kiedys kupie w
> innej firmie niz plyte i mi (odpukac) padnie to zwala wine na plyte.
> Kupilem ale mam jeszcze mozliwosc wymienic na SOYO+IV.
> A moze ten HPT370 jest juz w porzadku.
>
> Pomozcie pliz.

z tego co zauwazylem u siebie , to HPT "psuje" dyski (u mnie "robily"
sie bad blocki) tylko i wylacznie przy podkrecaniu FSB. nawet
podkrecenie
do 112MHz i odpalenie na 10 min np UT skutkowalo bad blockami....i to na
calkowicie swiezym dysku. teraz nie podkrecam i wszystko jest ok.
a jezeli dysk ma bad blocki , to nie maja prawa Ci go nie przyjac do
serwisu w ramach gwarancji.... po prostu kupuj w porzadnej firmie :))