Re: uwalony c433

Autor: jerzol (juszym_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 11:41:20 MET DST

"Bartek" <bartek_at_vc.pl> napisał m.in.:

> mialem c433_at_541 box, (ciach)
> sprzedalem go (ciach) u znajomego juz nie
> zadzialal.u mnie juz tez nie. poniewaz proc byl na gwarancji,
oddalem (ciach) proca do skelpu. dzis sie dowiedzialem, ze gwarancja
nie zostanie uznana bo
> 1)procesor byl wysmarowany pasta silikonowa (przeciez sam intel
wpycha ta
> paste)
> 2)procesor byl przetaktowany
>
> czy w serwisie maja jakies metody, zeby sprawdzic, czy procesor byl
przetaktowany ?

Wieść gmina niesie, że serwisanci dysponują programami, które są w
stanie sprawdzić czy proc był kręcony. Programik o takim właśnie
przeznaczeniu znajdziesz na stronie Intela
http://www.intel.com/support/ nazywa się on bodaj Intel Processor
Frequency ID Utility. Na tej grupie są obecni Koledzy z serwisów -
może oni uchylą nam rąbka tajemnicy w tej sprawie ;-)
--------> pozdrawiam, jerzol

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/