Re: Zoltrix - TP SA

Autor: Dance.prv.pl (express2_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 11:18:06 MET DST

Najprawdopodobnie masz problemy z podłączeniem i zalogowaniem sie do sieci.
Mieszkam w Wa-wie i z doświadczenia wiem że o pewnych porach dnia i nocy
połączenie z TP SA jest poprostu niemożliwe. Jak juz cudem uda ci się
połaczyć (i po zalogować) to nagle zrywa połączenie - jest to wina tylko i
wyłacznie kochanej TPSA i zbyt dużego "korka sieciowego".
Też mam Zoltrix - tyle że Cobra.
Nie jestem jakims tam specem ale wydaje mi sie że to dlatego.

Krzysiek