GeForce 2

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 08:41:29 MET DST

Witam

Moja konfiguracja to:
BE6-II (rev.1.1), C566_at_850, ASUS V3400TNT 16 MB SDRAM, SB LIVE 1024, HDD
IBM 18GB
Przymierzam się do kupna karty graficznej. I tutaj moje pytanie. jakš
kartę graficznš na GeForce 2 włożyć aby nie mieć problemów?
Testowałem wczoraj WinFasta i niestety porażka. Przy starcie komputera
trzy krótkie sygnaly dzwiekowe i koniec -czarny ekran i kompletny zwis
kompa. Po resecie komputer normalnie pracuje. Pomimo zainstalowania
najnowszych Detonatorow 3.52 karta zachowuje sie bardzo niestabilnie -
czeste zawieszanie sie systemu. Test 3DMARK przebiega poprawnie z
wynikiem 5200.
W grach 3D niestety jest tragedia - przebarwienia, mruganie i biegajace
paski po ekranie. W sytemach CAD rowniez nie jest lepiej - czeste zwisy.

Nie wiem co tutaj jest grane i co jest winne. Kata a moze BE6-II?. A
moze jest to sprawa niedopracowanych sterownikow?
Czy macie jakies doswiadczenia z kartami GTS? Jaka polecacie?
Dziekuje za pomoc.

Jacek Czajka
ITMiA, PWr