Re: SBLive!_BE-6-2

Autor: Grzegorz Mazur (news_at_gregu.cjb.net)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 02:26:29 MET DST

"Czarek Urbanski" <sq2hcf_at_sq2hcf.ampr.org> wrote in message
> Witam.
> Mam prosbe, czy zna ktos sposob na odpalenie SBLive! z plyta BE6-2 ? Jest
> to plyta z kontrolerem ATA-100. Wiem ze z poprzednia wersja tez byly
> klopoty, jesli ktos zna sposob na odpalenie tej konfiguracji prosze o
> info.

Abit BE6-2 ma kontroler ATA-66 (Highpoint 366), ale to nie ważne...

Prawdopodobnie wsadziłeś SBLive! do slotu PCI, który współdzieli przerwanie
z AGP albo z HPT 366. Przełóż go do innego slotu - SBLive! potrzebuje
własnego przerwania i (AFAIR) Bus Masteringu. Nie powinno być po tym
problemów - u mnie SBLive! biega na BE6 i jest OK.

> Ze wzgledu na to ze mam dostep do Inet'u tylko poprzez Packiet
> Radio( wolna transmisja ), prosze o przeslanie mi info na priv. Z gory
> dziekuje za pomoc.

Ano poszło i na priva...

Pozdroofka!!!

--