Re: Lexmark Color Jetprinter 3200

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 22:53:24 MET DST

Użytkownik "Shaman" <shaman_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Hejka... widziałem w materiałach reklamowych drukarki Lexmark Color
> Jetprinter 3200, że potrafi drukować w rozdzielczości 1200x1200 p/cal !!
> Coś mi się w to nie chce wierzyć.. czyżbym był aż tak do tyłu jeśli chodzi
> postęp w dziedzinie plujek?

Drukują, ale mają dość dużą kroplę druku. W Epsonie druk 1440x720dpi przy
zmniejszonej (Epson ma nadzień dzisiejszy najmniejszą kroplę druku) kropli
druku wygląda duuuuuużo lepiej.

> A może taka rozdzielczość jest tylko w druku czarno białym?
W kolorowym. Radziłbym Ci porównać w jakimś sklepie próbki z Lexmarka i
Epsona. Chociaż za tą cenę nie kupisz Epsona z 1440 dpi.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński