CD-ROM -- jak go spowolnić w Win98?

Autor: Rafał Ruta (rafalko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 23:21:21 MET DST

Dzieńdoberek,

Czy ktoś poda mi link do programu, którym mogę wymusić, aby Win98 używał
mojego starego CD-ROMu Mitsumi 16x z maksymalną prędkością 8x? CD-ROM
jest dość głośny w trybie 16x, a ja i tak używam go tylko do prostego
kopiowania, słuchania MP3 i innych rzeczy. W trybie 8x (A
AudioCatalyst) CD-ROM jest cichy, ale nie wiem, jak go zmusić, aby w
Win98 nie przekraczał tej prędkości.
        Proszę o pomoc na priva, gdyż już nie jestem w stanie prenumerować
kolejnej grypy dyskusyjnej -- przekroczenie pojemności mózgu ;-). Czy
potrzebny jest jakiś programik, a może jakiś trick z rejestrem? Z góry
dziękuję.
        Pozdrawiam,

--
Rafał Ruta, "Dersu-R2-Uzała"