Re: Problem z Divx - ponawiam pytanie - czemu skacze jak cholera?

Autor: AdamN (vampire_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 20:58:44 MET DST

Użytkownik "Thorm" <wronek_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Problem z Divx - ponawiam pytanie - czemu skacze jak cholera? Dźwięk sporo
> wyprzedza obraz - albo obraz się nieco (full..) opóźnia.... :-(

[ciach]

> zintegrowana wysokowydajna karta 64-bitowa z
> pamięcią czerpaną z pamięci RAM (United Memory Access) o maksymalnej
> pojemności 8MB, wspomaga cechę Windows98' Multiple Display ; zgodna z AGP
x2

[mniam]

I to wg mnie jest odpowiedź na Twój problem: zintegrowana karta graficzna.
To samo jest u mojego kumpla, Cel400 na płycie zintegrowanej nie radzi sobie
z divxem, ja mam relatywnie gorsza kartę graficzną, ale w SLOCIE agp i na
pII 450 nie mam żadnych problemów z divxem o dowolnym stopniu kompresji
(nawet z bitratem 3000).

Jeszcze jedno: jeśli masz głębię koloru ustawioną na 32bity zmień na 16,
powinno trochę przyspieszyć.

Pozdrawiam

AdamN