Odp: P³yta ASUS CUBX

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_tme.szczecin.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 20:34:37 MET DST

witam, meczylem troche plyte CUBX Asusa i zauwazylem pewien problem po
zainstalowaniu kontrolera CMD (udma66) w systemie Win98SE komputer przestaje
"wychodzic" z suspendu.. ow zjawisko sprawdzilem na trzech egzemplazach..
plyt i z kilkoma rodzajami kart graficznych, dodam, ze nie bylo w tym
momencie zainstalowanych zadnych innych urzadzen wiec konflikt przerwan
miedzy nimi (urzadzeniami) odpada.
Proponuje to sprawdzic

> Dziala ona na FSB 133? Probowales?

 BX na FSB 133?